Tack & tävling

Vill bara göra ett inlägg till er mina fina läsare för att ni är skriver såå fina kommentarer, tack! Blir lika glad av varje!
Sen tänkte jag att för att det kanske ska bli lite roligare för er att läsa har ni nu chansen att vara med i novellen!

Vill du vara med?
Gör såhär:
-Skriv en kommentar där du har med ditt namn(så jag vet vad rollen ska heta.)
-Om du vill kan du skriva med vem du vill vara, tex.ett fan som kommer fram, Zyans flickvän osv. Vissa av rollerna är upptagna, tex. Louis har redan en flickvän. Men skriv så får vi se om den är upptagen annars kanske ni har chansen att vara någon annan :) Men om du inte skriver vem du vill vara så blir du någon slumpmässigt! :)
-Om det är många som kommenterar och vill vara med så lottar jag ut två stycken. Men om det bara är typ två som kommenterar så blir det dom två helt enkelt!
Det här är helt för eran skulle för att ni ska få vara lite mer delaktiga i novellen! Hoppas ni gillar det!

Sen vill jag bara höra med Elvira som skrev denna kommentar:
Hej jag har svarat på din kommentar och vill mer än gärna göra ett länkbyte jag länkar din blogg nu :)
Ha en bra dag och lycka till med skrivandet :)

Okej, men du länkade inte till din blogg i kommentaren så jag vet inte vilken blogg det är jag ska länka till? :) Vet att det var jag som kommenterade på din blogg först men kommer inte ihåg vad bloggen hette ^^. Så skriv gärna en kommentar med din bloggs namn så jag vet, då länkar jag till din blogg sen! :)

P.s vad tyckte ni om del 7? :) Del åtta är påväg, glöm inte att den kommer snabbare om ni kommenterar! Ha de jätte bra! xoxo


Kommentarer
Anonym

Heej.. Jag Skulle gärna vilja vara Zayns flickvän? :D

Skit grym novell förresten! <3 // Julia!

2012-07-24 @ 23:18:13
rayahin är mitt namn

åhh skulle jätte gärna vara Zayns flickvän! men om det inte går kan jag jätte gärna vara harrys flickvän! tack :) p.s bra skrivet! och förresten, skulle du kunna göra shoutout på min novell? kan gåra detsamma på din, har kommit upp i min novell till del 12 läs gärna också o säg vad du tkr :D min blogg ---------> www.yyoustolemyheart.blogg.se

2012-07-25 @ 05:28:45
Jennifer

Hejsan! Jag vill gärna vara med i novellen! :)Jag har alltid haft en extra crush på Niall, så jag skulle vilja vara hans flickvän, om det är möjligt försts :)



Såg din kommentar på min blogg, och det skulle vara jätteroligt om vi kunde göra ett länkbyte.



Kram// Jennifer

2012-07-28 @ 17:39:36
URL: http://www.iwish1d.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

onedirection

Den här bloggen är en novell blogg, novellerna kommer handla till största del om one direction. Novellen som blir först ut är "Gotta be you". Hoppas ni stannar kvar här och tittar in flera gånger!

RSS 2.0